Subject: Virtsu sadama elektriprojekti kooskõlastamine
From: "Gerd Herman Veeber" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Feb 2025 10:31:05 +0200

Tere,

Sooviksin kooskõlastada Virtsu sadama elektriprojekti, milles on ette
nähtud kaablikaitsetorude puurimistrass maantee alt läbi.

Taotlus manuses.

Projekti dokumendid kättesaadavad siin:
<https://novarcgroup-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/gerdherman_novarc_ee
/EgrDTSetNcNPpnLor-S3CUYBfDuNDWOICwPaCrLGkTRA9A?e=d5izmT>
1718-1_Virtsu_sadam_EL

Lugupidamisega
Gerd Herman Veeber
Elektriprojekteerija

Novarc Group AS | A.H.Tammsaare tee 92, 13423, Tallinn, Eesti
T: + 372 57859187
 <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
<http://www.novarc.ee/> http://www.novarc.ee/

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.